כשהמרפאה התרוקנה והפתרון הגיע ממאמן מכירות

במרפאת שיניים קטנה ומוערכת, ישב רופא מנוסה עם למעלה מ-25 שנות ותק. הוא ראה הכול: לקוחות מרוצים, תורים צפופים, ושם טוב שנבנה לאורך השנים.
אבל דעיכה החלה אט אט עד לשלב שרופא השיניים הבין כי משהו השתבש. הטלפון כמעט לא צלצל. לקוחות חדשים לא הגיעו. והכי גרוע – גם אלו שכן נכנסו בשערי המרפאה, לא נסגרו לטיפולים הגדולים, במיוחד לא להשתלות – התחום הרווחי ביותר במרפאה.
כשהבין שמשהו עמוק יותר מתרחש, הוא פנה לעזרה – למנטור מכירות.

 

 

הצעד הראשון של מנטור מכירות מקצועי: להבין איפה העסק "נוזל"

אחת האבחנות הראשונות שהעלה המאמן למכירות הייתה מפתיעה – הבעיה לא הייתה רק בכמות הפניות, אלא באיך שהן טופלו.
המזכירה, שהייתה נקודת הקשר הראשונה עם הלקוח, לא התחברה למרפאה, לא האמינה בשירותים – והלקוחות הרגישו זאת.
החלטה התקבלה: שינוי בצוות.
מונתה מזכירה מקצועית ושירותית יותר, שעברה תהליך ליווי עם המאמן למכירות – כולל תסריטי שיחה מותאמים, תרגול התנגדויות והעמקה בערכי המרפאה.
תוך ימים נרשמה עלייה בפניות, ובשיעור ההגעה של לקוחות חדשים – פשוט כי מישהו סוף-סוף ידע איך לדבר נכון עם הלקוח.

 

כשמנטור למכירות עובד עם הרופא עצמו – שינוי בגישה, לא במוצר

בשלב השני, המאמן החל ללוות את הרופא באופן אישי.
התברר שהרופא ניסה לסגור עסקאות כבר מהטלפון הראשון, מבלי לבנות מערכת יחסים, אמון או ערך. גישה שלא התאימה לשירותים מורכבים ויקרים כמו השתלות.
ביחד, הם בנו תהליך חדש:
✔ יצירת ערך כבר משיחת ההיכרות.
✔ הצגת חלופות תמחור חכמות – במקום מחיר אחד מוחלט.
✔ גישה שמכבדת את הלקוח, אבל לא מאבדת שליטה על השיחה.

 

השינוי לא היה קוסמטי – הוא היה מהותי.

התוצאה:
✔ המרפאה התמלאה מחדש, וההכנסות חזרו לעלות
✔ עלייה ברורה במספר המטופלים החדשים
✔ שיפור משמעותי באחוזי הסגירה בטיפולי השתלות
✔ גישה שירותית ומכירתית חדשה – אצל הרופא וגם בצוות
✔ סט של כלים ישומיים – תסריטי שיחה, תמחור גמיש, ניהול התנגדויות, וראייה שיווקית לטווח ארוך

 

מדוע כל קליניקה צריכה מנטור למכירות?

יש רגעים שבהם אפילו בעלי עסקים ותיקים זקוקים למבט חיצוני – כזה שרואה את מה שכבר התרגלנו לפספס.
מאמן מכירות לא בא "למכור בשבילך", אלא לעזור לך ולצוות המכירות שלך לדבר נכון, להבין את הלקוח, ולבנות תהליך שגורם לו להישאר.
במקרה הזה, זה בדיוק מה שעשה את ההבדל בין קליניקה שוקעת – לבין קליניקה שפורחת מחדש.



מעוניינים להגדיל הכנסות? 

דברו איתי!


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.